טיפול זוגי און ליין

לזוגות ישראלים בארץ המעוניינים לחסוך משאבים ולהנות מטיפול בסביבה ביתית

ולקהילת xפקט ישראלים המתגוררים בחו"ל

בשנים האחרונות נחשפנו כולנו לאופציה של למידה וגם ייעוץ והדרכה באמצעות תיווך של אפליקציות וידאו, המוכרת ביותר היא אפליקציית זום, אך גם וואצאפ וידאו ואחרים יכולים לשמש למטרה זו. לטיפול זוגי בזום יתרונות רבים, לא רק עבור ישראלים החיים החו"ל וקהילת xפקט, אלא גם לזוגות ישראלים הגרים בישראל ומעוניינים למנף את הטכנולוגיה לחיסכון במשאבים ולטיפול במרחב הביתי.

משיחות שלי עם זוגות אני למדה שרבים חוששים מתהליך טיפולי בזום, ומעדיפים תהליך פרונטלי. אשר אין ספק כי הוא מספק מרחב ואינטרטקציה אחרת. יחד עם זאת גם לאופצייה מרחוק, לצורך העניין זום, יש יתרונות רבים:

ראשית מפגש מרחוק מאפשר חיסכון אדיר של זמן ועלויות- עבור זוגות עסוקים או כאלו הגרים רחוק, האופציה הזו יכולה להיות פתרון מצויין. מפגש בזום מנטרל את הצורך בנסיעה הלוך ושוב, ולעיתים גם מייתם את הצורך בביביסיטר לשמור על הילדים בזמן הזה.

שנית, מפגש בזום מאפשר לרבים אשר חוששים מהמפגש הפרונטלי, מרחב יותר נטרלי, ביתי, אותו בוחרים בני הזוג. מספר זוגות טענו בפני כי הישיבה בבית מול המחשב בזום, היתה להם נוחה, טבעית ומאפשרת…

וכמובן, עבור זוגות הגרים רחוק, ובמיוחד אלו הגרים בחו"ל, לעיתים זוהי האופציה היחידה.

ברמה המקצועית אני יכולה להעיד, אחרי שטיפלתי בעשרות זוגות באמצעות וידאו בזום או בוואצאפ וידאו, שמהר מאוד המחסום הראשוני הוחלף במרחב חדש של קול ותמונה מוחשיים, וכי ניתן להרגיש את שפת הגוף והטונציה גם דרך הוידאו בצורה מצוינת. וכי זוגות רבים עברו איתי תהליכים מדהימים במפגשים בוידאו, והגענו לתוצאות מצוינות. האפשרות שאופציה זו פותחת עבור זוגות שגרים רחוק או עבור זוגות עם תינוקות, או זוגות עסוקים, היא יתרון אדיר שלא היה קיים בעבר!

דבר אחד בטוח וברור- עדיף להעזר בטיפול זוגי בוידאו, מאשר לא לוותר ולא לקבל טיפול בכלל… ואם האופציה של טיפול זוגי בוידאו היא האופציה הכי זמינה לכם, כאופציה שיכולה לקדם את התהליך והמפגש כמה שיותר מהר, אז אל תהססו- קבעו מפגש טיפול זוגי בזום.

מודה, גם לי היו חששות תחילה מהמדיה הדיגיטלית בטיפול זוגי, ואחרי שעברתי את המשוכה הראשונית, גיליתי הזדמנויות נפלאות ליציאה לדרך עם זוגות שכל כך זקוקים דווקא לתיווך וידאו בטיפול זוגי.

אז אם אתם מתלבטים, הכי טוב פשוט לנסות…

אשמח לשמוע ממך,

לחצו כאן להשארת הודעה בוואצאפ

מיכל

Scroll to Top